مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1393 ساعت 08:572014-11-24اقتصادي

کمبود زیرساختهای اقامتی در بوشهر/ لزوم ایجاد اقامتگاه های مناسب در همه نقاط استان


بوشهر در فصل زمستان و بهار به علت آب و هوای مطلوب، محل مناسبی برای حضور گردشگران از نقاط مختلف کشور است اما کمبود زیرساختهای اقامتی یکی از مهمترین مشکلات صنعت گردشگری در استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، استان بوشهر دارای ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه گردشگری است ولی این ظرفیت ها تا کنون به خوبی مورد توجه قرار نگرفته است و از این ظرفیت های کم نظیر استفاده مناسبی نشده است.

بی توجهی به ظرفیت های گردشگری استان بوشهر باعث شده است تا به عنوان یک صنعت به گردشگری نگاه نشود و این موضوع عاملی باشد برای اینکه زیرساخت های گردشگری نیز در این استان توسعه چندانی نداشته باشد.

استان بوشهر به علت وضعیت مطلوب آب و هوایی خود در فصول پاییز و زمستان و حتی اوایل بهار، بهترین شرایط هوایی را در بین سایر استان های کشور دارد و می تواند به عنوان استان هدف گردشگری برای بسیاری از استان های کشور انتخاب شود.

یکی از شرایط لازم برای توسعه گردشگری، وجود زیرساخت های مناسب اقامتی است که گردشگران بتوانند اقامت مناسبی را در استان محل حضور خود داشته باشند ولی این شرایط در استان بوشهر به خوبی مهیا نیست.

کمبود زیرساخت های اقامتی باعث شده است تا در تعطیلات نوروز که تعداد گردشگران افزایش می یابد، اقامت گاه های موقت که معمولا از کیفیت بالایی هم برخوردار نیستند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود زیرساختهای اقامتی در بوشهر/ لزوم ایجاد اقامتگاه های مناسب در همه نقاط استان

کمبود زیرساختهای اقامتی در بوشهر/ لزوم ایجاد اقامتگاه های مناسب در همه نقاط استان