مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1393 ساعت 08:522014-11-24سياسي

سردار جزایری: نمی توان به آمریکا اعتماد کرد/ شیطان وعده می دهد و عمل نمی کند


فرمانده قرارگاه جنگ نرم با اشاره به وعده های دروغین آمریکایی ها در قبال ایران تاکید کرد: شیطان وعده می دهد و عمل نمی کند و هر آنچه شیطان بزرگ وعده داده است در عمل پوچ بوده است.

- "، سردار سید مسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده قرارگاه جنگ نرم در نشست شورای این قرارگاه طی سخنانی اظهار کرد: عمده مشکلات جهان اسلام ناشی از عملکرد استکباری و زیاده خواهانه قدرت های سلطه گر و در رأس آنها آمریکا است و مصائبی که از ناحیه آنها گریبان گیر کشورهای اسلامی شده است به حدی است که کمترین اعتمادی  به آمریکایی ها نمی توانیم داشته باشیم.

وی افزود: در جریان مذاکرات الجزایر مربوط به جاسوس خانه آمریکا در تهران، آمریکایی ها رسماً و صراحتاً تعهد دادند تا در امور داخلی جمهوری اسلامی ایران دخالت نکنند در حالی که طی مدت سی و چند سال اخیر ملت ما حتی یک روز را بدون مزاحمت آنها سپری نکرده اند.

سردار جزایری با تاکید بر اینکه هر آنچه آمریکا- شیطان بزرگ- وعده داده است در عمل پوچ بوده است، تصریح کرد: بدیهی است از این پس نیز ما کمترین اعتمادی به وعده های این رژیم سلطه گر نخواهیم داشت.

فرمانده قرارگاه جنگ نرم گفت: اکنون آمریکا وارد بزرگترین جنگ تاریخ با جمهوری اسلامی ایران و اسلام ناب در عرصه جنگ نرم و هجوم فرهنگی شده است و اصلی ترین وظیفه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار جزایری: نمی توان به آمریکا اعتماد کرد/ شیطان وعده می دهد و عمل نمی کند

سردار جزایری: نمی توان به آمریکا اعتماد کرد/ شیطان وعده می دهد و عمل نمی کند