مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1393 ساعت 07:472014-11-24اقتصادي

ظرفیت ریلی قطار قم - تهران 3 برابر شد


مدیرکل راه آهن استان قم از سه برابر شدن ظرفیت ریلی قطار قم - تهران خبر داد.

- فرشاد زادخور در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به راه اندازی قطار ویژه قم - تهران در آبان ماه سال گذشته عنوان کرد: این خط به منظور کاهش بار ترافیکی این مسیر و تشویق مردم برای استفاده از خطوط ریلی راه اندازی شد.

وی از استقبال مردم از این خط با گذشت زمان خبر داد و ابراز کرد: با تصمیم وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی و در راستای مسئولیت اجتماعی این ارگان مقرر شد قطارهای مسافری خط آهن قم - تهران به سه برابر افزایش داشته باشد گرچه راه ندازی و بهره برداری از قطار مسافری جدید از نظر اقتصادی به صرفه نیست.

مدیرکل راه آهن استان قم به راه اندازی این قطارها همزمان با هفته بسیج اشاره و گفت: ساعات حرکت این قطار در مبداء قم، پنج و 45 و 9 و 15 و 30 دقیقه است و در ایستگاه تهران، ساعت 6 و 45، 13 و 17 و 35 به قم مراجعت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه ظرفیت کنونی قطار مسافری قم - تهران 1500 نفر است اظهار داشت: در صورتی که استقبال از این خط به خوبی صورت گیرد میتوان با افزودن واگن های بیشتر ظرفیت را به 6 هزار نفر ارتقا داد.

زادخوربیان داشت: در حال حاضر برای افزایش استفاده عموم مردم از قطارهای مسافری قم – تهران مکاتباتی با ارگان ها و سازمان های استان قم برای تشویق و تبلیغ جهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت ریلی قطار قم - تهران 3 برابر شد

ظرفیت ریلی قطار قم - تهران 3 برابر شد