مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1393 ساعت 07:472014-11-24سياسي

اهل بیت اساس دین هستند/ قدردانی از رهبر معظم انقلاب


شخصیت های برجسته علمی از سراسر جهان در چهار کمیسیون تخصصی کنگره جریان های تفکیری سخنرانی کردند که طی آن ضمن قدردانی از رهبر معظم انقلاب، - تأکید شد: اهل بیت اساس دین هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، کمیسیون های کنگره جهانی جریان های تکفیری و افراطی شامل تبارشناسی جریان های تکفیری، ریشه یابی افکار تکفیری، جریان های تکفیری و پیامدهای سیاسی آن و بررسی راهکارهای جهان اسلام برای برون رفت از بحران تکفیر بود که شب گذشته با حضور علمای بیش از 80 کشور جهان در موسسه امام کاظم قم برگزار شد.

مولوی مطهری از خواف و شیخ کمالی از خراسان شمالی، هیئت رییسه کمیسیون تبارشناسی، ماموستا راستی از کردستان و شیخ خطیبی از قشم هیات رییسه کمیسیون پیامدهای سیاسی تکفیر، شیخ محمدی از هرمزگان، شیخ جمالی از بوشهر، مولوی دامنی از بلوچستان، ماموستا محمودی از کردستان هیئت رییسه کمیسیون ریشه یابی تکفیر و ماموستا خاتمی از کردستان و مولوی ساداتی از بلوچستان هیات رییسه کمیسیون برون رفت از بحران تکفیر بودند.

تلاشهای ایران در تقریب مذاهب ستودنی استمحمد شریف سواف، رییس هیئت علمای اعزامی از سوریه به کنگره جریان های تکفیری در کمیسیون ریشه یابی افکار تکفیری کنگره جهانی جریان های تکفیری و افراطی از نگاه علمای اسلام، اظهار کرد: تکفیری ها به نام اسلام، جنایت های زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهل بیت اساس دین هستند/ قدردانی از رهبر معظم انقلاب

اهل بیت اساس دین هستند/ قدردانی از رهبر معظم انقلاب