مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1393 ساعت 07:422014-11-24بين الملل

گروه 1+5امکان ازسرگیری مذاکرات پس از یک استراحت چند هفته ای را بررسی می کنند


واشنگتن تایمز نوشت با نزدیک شدن به ضرب الاجل 24 نوامبر و عدم حصول نتیجه خاص در مذاکرات هسته ای، این احتمال وجود دارد که ایران و آمریکا گفتگوهای هسته ای را بار دیگر تمدید کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری دانشجو" ؛ و به نقل از روزنامه "واشنگتن تایمز"، شکاف و اختلافات بین طرفین مذاکره کننده در مذاکرات هسته ای به گونه ای است که ظاهرا روز گذشته مقامات ایران و آمریکا در وین به موضوع تمدید مذاکرات بر سر برنامه هسته ای ایران نزدیک شدند.

اوباما رییس جمهور آمریکا اعلام کرده است که دولت وی با تمدید مذاکرات هسته ای که یک سال به طول انجامیده است موافق خواهد بود.

اوباما معتقد است که مذاکرات هسته ای با ایران برای رسیدن به یک توافقنامه جامع تا قبل از ضرب الاجل تعیین شده بیست و چهارم نوامبر قابل دسترسی نخواهد بود زیرا شکاف و اختلاف نظرهای مهمی بین ایران و آمریکا همچنان باقی است.

دولت اوباما که سخت در تلاش است تا به یک توافق جامع هسته ای با ایران دست یابد از سوی جمهوری خواهان آمریکا و دولت اسراییل تحت فشار شدید است.

جمهوری خواهان آمریکا معتقدند که فشار تحریم های سخت باعث کشاندن ایران به پای میز مذاکره شده است و تحریم ها علیه ایران باید ادامه یابد و دولت آمریکا باید هر گونه توافقی را با کنگره آمریکا در میان بگذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه 1+5امکان ازسرگیری مذاکرات پس از یک استراحت چند هفته ای را بررسی می کنند

گروه 1+5امکان ازسرگیری مذاکرات پس از یک استراحت چند هفته ای را بررسی می کنند