مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1393 ساعت 07:372014-11-24اقتصادي

452 پروژه شهرستان رشت نیازمند 45 میلیارد تومان اعتبار است


فرماندار رشت گفت: برای اجرای 452 پروژه این شهرستان به 45 میلیارد تومان اعتبار نیاز بوده که از محل منابع اعتباری استانی، تملک دارایی ها ، - تبصره 22 و دو درصد نفت و گاز تامین می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سید عیسی مهدوی صبح دوشنبه در جمع مسئولان استانی و شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای اسلام و انقلاب افزود: بر اساس مصوبه دولت عملیات اجرایی پروژه های 80 درصد شهرستان باید در سریع ترین زمان ممکن پایان یابد بر این اساس اتمام 132 پروژه شهرستانی با اعتبار بیش از 100 میلیارد تومانی در اولویت اقدام ها قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: هم اکنون بیش از 80 هزار اراضی باغی و کشاورزی در سطح شهرستان رشت وجود دارد که باید به این میزان برخورداری از بیش از 64 هزار شالیزار را اضافه کرد که باید به این مهم توجهی ویژه داشت.

فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر اینکه برای دستیابی به نتایج مطلوب باید برخی از پروژه های تأثیرگذار و زیرساختی با استفاده از منابع دیگر در سریع ترین زمان ممکن به بهره برداری برسد، ادامه داد: تحقق این مهم نیازمند حمایت نمایندگان مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی است.

وی لایروبی نهرهای کشاورزی، ساماندهی آب بندان ها، آسفالت و بهسازی راه های مواصلاتی تأثیرگذار مانند پروژه امامزاده هاشم به خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

452 پروژه شهرستان رشت نیازمند 45 میلیارد تومان اعتبار است

452 پروژه شهرستان رشت نیازمند 45 میلیارد تومان اعتبار است