مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1393 ساعت 06:122014-11-24اجتماعي

سامانه پیامکی آموزش های امدادی راه اندازی شد


رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، از راه اندازی سامانه پیامکی آموزش های بشردوستانه و امدادی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی مراسم رونمایی از سامانه پیامکی آموزش های بشر دوستانه و امدادی با حضور دکتر وحید قبادی دانا رییس سازمان جوانان هلال احمر و مسئولین شرکت همراه اول برگزار شد.

وی در این مراسم ضمن تبریک شصت و هفتمین سالگرد تاسیس سازمان جوانان هلال احمر گفت: از همان ابتدا که جمعیت هلال احمر با نماد شیر و خورشید سرخ در سال 1331 تاسیس شد، سازمان جوانان نیز فعالیت خود را آغاز کرد.

قبادی دانا در ادامه به اساسنامه جمعیت هلال احمر مبنی بر جلب مشاکت موثر جوانان و تربیت آنها برای فعالیت های بشردوستانه و عام المنفعه اشاره کرد و گفت: با توجه به این مبنا و براساس ذائقه نسل جوان و همچنین کاهش هزینه های آموزش های همگانی گسترده، استفاده از تکنولوژی نوین آموزشی یک اصل مهم برای ما است و در این زمینه علاوه بر شبکه های اجتماعی، استفاده از موبایل برای جوانان و همچنین سایر اعضای جامعه می تواند برای ما مهم تلقی شود.

وی افزود: طبیعتا استفاده از تکنولوژی های روز باعث افزایش تاثیر گذاری خواهد شد و با توجه به علاقه نسل جوان و به یومن انقلاب شکوهمند اسلامی ، تعداد تحصیلکرده گان، دانشجویان و فارغ التحصیلان در مراکز آموزش عالی، فرایند چشمگیر ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه پیامکی آموزش های امدادی راه اندازی شد

سامانه پیامکی آموزش های امدادی راه اندازی شد