مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1393 ساعت 05:472014-11-24اجتماعي

200 دستگاه ماشین آلات برای برفروبی شهر همدان تجهیز و راه اندازی شده است


شهردار همدان بر تأمین تجهیزات مورد نیاز ستاد برفروبی شهرداری تأکید کرد و گفت: 200 دستگاه ماشین آلات مربوط به شهرداری و بخش خصوصی برای برفروبی تجهیز و راه اندازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سیدمصطفی رسولی شامگاه یکشنبه جلسه هماهنگی ستاد برفروبی شهرداری همدان بر تأمین تجهیزات مورد نیاز ستاد برفروبی شهرداری تأکید کرد و گفت: در آستانه فرارسیدن فصل زمستان و بارش نزولات آسمانی به منظور تأمین رفاه حال شهروندان و جلوگیری از بروز حوادث احتمالی ستاد برفروبی شهرداری درآماده باش کامل است.

وی با اشاره به اینکه 200 دستگاه ماشین آلات مربوط به شهرداری و بخش خصوصی برای برفروبی تجهیز و راه اندازی شده است، افزود: 70 دستگاه از ماشین آلات برای عملیات برفروبی در نظر گرفته شده که این تعداد مربوط به سازمان خدمات موتوری و مابقی از بخش خصوصی جهت حمل برف کمک گرفته شده است.

رسولی با اشاره به اینکه مدیریت ستاد برفروبی شهر همدان بر عهده معاونت خدمات شهری شهرداری گذاشته شده است، افزود: این ستاد باید مسئولیت خود را در فصل بارش برف و احتمال بروز مشکل برای شهروندان در بخش برفروبی به نحو مطلوبی انجام دهد.

وی بر استفاده مطلوب از مخزن های شن، ماسه و نمک در نقاط پرتردد و برفگیر و اصلی شهر تأکید کرد و گفت: همکاری و هماهنگی های لازم باید بین دستگاه های مربو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 دستگاه ماشین آلات برای برفروبی شهر همدان تجهیز و راه اندازی شده است

200 دستگاه ماشین آلات برای برفروبی شهر همدان تجهیز و راه اندازی شده است