مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1393 ساعت 05:422014-11-24فرهنگي

روزبه نعمت اللهی نمایشنامه خوانی می کند/ تدارک کنسرت مشترک با هندی ها


خواننده موسیقی پاپ کشورمان از حضور در یک جلسه نمایشنامه خوانی به عنوان بازیگر و برنامه ریزی برای برگزاری کنسرت مشترک با هنرمندان هندوستانی خبر داد.

- روزبه نعمت اللهی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره فعالیت های هنری این روزهایش گفت: مدتی است به شدت درگیر ضبط تازه ترین آلبوم موسیقی خود هستم که وقت زیادی را از من گرفته است ضمن اینکه در روزهای گذشته که واقعا روزهای خوبی برای اهالی فرهنگ و هنر نبود و تعدادی از هنرمندان این عرصه از جمله مرتضی پاشایی، مجید بهرامی، بهمن بوستان و استاد کاشانیان دار فانی را وداع گفتند تک آهنگ فصل گریه را منتشر کردم که متناسب با حال و هوای این روزهاست.

وی ادامه داد: در کنار اینها مشغول برنامه ریزی برای برگزاری یک کنسرت در چهار ماه باقی مانده سال جاری هستم که در صورت مشخص شدن جزییات، تاریخ دقیق آن به مردم و اهالی رسانه اطلاع رسانی خواهد شد.

البته یک برنامه ویژه هم داریم که امیدوارم با مشکلات اداری مواجه نشود و بتوانیم در خدمت علاقه مندان موسیقی با این برنامه بینافرهنگی باشیم.

این خواننده موسیقی پاپ در توضیح بیشتر این فعالیت بینافرهنگی عنوان کرد: با رایزنی های انجام گرفته از اعضای گروه آوای زمین کشور هندوستان دعوت کرده ایم که کنسرتی را در ایران با نوازندگی هنرمندانی هندی برگزار کنیم که اگر مشکل خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزبه نعمت اللهی نمایشنامه خوانی می کند/ تدارک کنسرت مشترک با هندی ها

روزبه نعمت اللهی نمایشنامه خوانی می کند/ تدارک کنسرت مشترک با هندی ها