مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1393 ساعت 00:022014-11-23اقتصادي

یادداشت/ برندی که در صنعت اصفهان گم شد


با وجود این که برند یکی از شاخصه های موفقیت یک محصول در بازار به حساب می آید اما این موضوع در میان صنعتگران و تولیدکنندگان استان اصفهان به شدت مورد بی توجهی قرار گرفته است.

- " از اصفهان، امروز با نگاهی کوتاه به وضعیت صنایع مختلف فعال در سطح کشور و استان به خوبی می توان دریافت، کم نیستند واحدهای صنعتی و تولیدی که طول عمر فعالیتشان به چند سال هم نمی رسد.

این در حالی است که گاهی نام هایی در بازارهای مختلف خود را به عنوان محصول برتر در میان تولیدات مشابه به مشتریان و مصرف کنندگان معرفی می کنند تا جایی که گاهی خریداران هنگام خرید جنسی خاص به دنبال برندی هستند که ممکن است چندین سال از پایان عمر آن گذشته باشد.

دلیل این موضوع را می توان در برندسازی خوب بعضی واحدهای صنعتی و تولیدی دانست، برندهایی که به ندرت در کشور ما و کم و بیش در سطح استان اصفهان نیز دیده می شوند.

اما نکته قابل تامل اینجاست که تعداد این برند ها در سطح استان اصفهان بسیار اندک است، چه بسا هستند برندهایی که در صنایع غذایی، صنعتی و تجاری در سطح استان و حتی کشور مطرح باشند اما متاسفانه گاهی تعداد این برندها در صنایع مختلف به تعداد انگشتان یک دست هم نمی رسد.

این در حالی است که استان اصفهان از بزرگ ترین استان های تولیدی و صنعتی کشور محسوب می شود اما در زمینه برندسازی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ برندی که در صنعت اصفهان گم شد

یادداشت/ برندی که در صنعت اصفهان گم شد