مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 20:422014-11-23سياسي

فرماندار جم تأکید کرد لزوم افزایش کیفیت خدمات به خانواده شهدا در شهرستان جم


فرماندار جم بر لزوم افزایش کیفیت خدمات به خانواده شهدا در شهرستان جم تأکید کرد.

- " از جم، عبدالله نادری شامگاه یکشنبه در جمع  خانواده شهدا و جمعی از بسیجیان جم اظهار داشت: خانواده شهدا و ایثارگران هویت ماندگار و جاوید انقلاب اسلامی هستند و باید مسئولان بیش از گذشته با خانواده شهدا دیدار داشته باشند و در راستای حل مشکلات آن ها تلاش کنند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه خاطرنشان کرد: پدران، همسران و فرزندان فداکار این مرز و بوم در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، با رشادت های خود از کیان ایران اسلامی حفاظت کردند و همه باید قدردان این رشادت ها باشند.

نادری بسیج را برخواسته از متن انقلاب و برخوردار از خرد و تدبیر دانست و تصریح کرد: در دوران کنونی، بسیج باید بیش از گذشته در صحنه های مختلف حضور پیدا کند و با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری و تحلیل دقیق وقایع و حوادث روز، نقش خود را به عنوان خط مقدم صیانت از نظام مقدس اسلامی ایفا کند.

فرماندار جم گفت: افزایش کیفیت خدمات به خانواده شهدا باید در دستور کار قرار گیرد و همه مردم و مسئولان باید در این مسیر اهتمام ورزند.

فرمانده سپاه جم نیز با اشاره به اینکه یاد شهدا اشاعه ارزش های ایثار و پایداری در جامعه و دلجویی و دیدار با خانواده های شهدا، ادای دین به ارزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار جم تأکید کرد لزوم افزایش کیفیت خدمات به خانواده شهدا در شهرستان جم

فرماندار جم تأکید کرد لزوم افزایش کیفیت خدمات به خانواده شهدا در شهرستان جم