موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 20:222014-11-23سياسي

رییس دانشگاه کردستان: افتخار آفرینی دانشجویان بسیجی چشم دشمن را کور کرده است


افتخارآفرینی دانشجویان بسیجی در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و غیره چشم دشمنان نظام را کور کرده است.

- " از سنندج، فردین اخلاقیان امشب در مراسم گرامیداشت روز قشر بسیج دانشجویی که در دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار داشت: امروز جامعه نگاه خاصی به دانشجو به عنوان ظرفیت های علمی جوان و آینده سازان کشور دارد که این مسئله وظیفه دانشجو در برابر جامعه را مهم ساخته است.

وی با بیان اینکه بسیج به فرمان رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد، همه آحاد جامعه از پیر و جوان و مرد و زن داوطلبانه عضو بسیج شدند و در جریان جنگ تحمیلی افتخارها آفریدند.

اخلاقیان با اشاره به اینکه بسیجیان پیام انقلاب را به خارج از مرزهای کشور انتقال دادند، گفت: حضور افتخارآفرین بسیجیان در عرصه های مختلف موجب کوری چشم دشمن شده است.

وی افزود: دانشجوی بسیجی، پیکار فرهنگی، فکری و عقلانی را نیز مانند حضور در میدان های جنگ، با تکیه بر هوشمندی و تلاش و توکل به پیش می برد و خود را در همه حال، سرباز اسلام و انقلاب و فرزند خمینی کبیر می شمرد.

وی با اشاره به نقش و جایگاه بسیج دانشجویی در جامعه علمی کشور افزود: امروزه بسیج دانشجویی با رویکرد فرهنگی، علمی و سیاسی در تمامی مراکز آموزش عالی حضوری فعال، چشم گیر و اثرگذار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه کردستان: افتخار آفرینی دانشجویان بسیجی چشم دشمن را کور کرده است

رییس دانشگاه کردستان: افتخار آفرینی دانشجویان بسیجی چشم دشمن را کور کرده است