مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 18:522014-11-23اجتماعي

مجازات سفر بدون روادید به عراق


رییس سازمان حج و زیارت با تاکید بر اینکه مردم برای گرفتن روادید حتما پیش از ایام اربعین حسینی اقدام کنند، به مردم توصیه کرد به پیامک های صدور روادید در نقطه صفر مرزی توجه نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سعید اوحدی با بیان این که امسال سیاست ما این است که تراکم جمعیت در سه نقطه مرزی شلمچه، چزابه و مهران را به شهرهای اصلی کشور منتقل کنیم،گفت: 1800 دفتر خدمات زیارتی کشور مجهز به سامانه ای شده اند که علاوه بر انجام امور صدور روادید برای متقاضیان، زمان خروج آنان را از مرز را مشخص می کند و بدین گونه از تراکم جمعیت در مرزها جلوگیری می شود.

وی افزود: تاکنون 75 هزار نفر از طریق این سامانه نام نویسی کرده اند و همچنین علاوه بر این افراد تعدادی نیز برای تشرف به عتبات عالیات در ایام اربعین در قالب پیش ثبت نام های معمول عتبات عالیات برای اعزام به کربلا اقدام کرده اند.

اوحدی گفت: بر اساس هماهنگی با قرارگاه راهیان نور، اقامت زائرانی که از طریق دفاتر خدمات زیارتی ثبت نام کرده اند در خرمشهر و مهران در اردوگاه های راهیان نور به صورت رایگان است.

وی افزود: همچنین با هماهنگی اداره گذرنامه نیروی انتظامی تمیهداتی اندیشیده شده است تا مُهر خروج گذرنامه زائران در اردوگاه ها زده شود و در نقطه صفر مرزی تنها تطبیق چهره با صاحب گذرنامه انجام می شود تا از ایستایی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجازات سفر بدون روادید به عراق

مجازات سفر بدون روادید به عراق