مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 18:322014-11-23دانش

عضو شورای اسلامی شهر ساری: سیاست یک بام و دو هوا در شأن شورای شهر ساری نیست


سیاست یک بام و دو هوا در شأن شورای شهر ساری نیست.

- " از شهرستان ساری، جمال باقری امشب در جلسه علنی شورای شهر ساری خطاب به رسانه ها، بیان داشت: عیب حضور اهالی رسانه در شورا این است که اعضای شورا در مقابل رسانه ها نقش بازی می کنند و در غیاب رسانه ها، جلسات شورا بر این منوال نیست.

وی با بیان اینکه سیاست یک بام و دو هوا در شان شورا نیست، افزود: در حالی که برای مرکز رادیوتراپی با ضریب تجاری، عوارض تعیین می کنیم اما زمینی را با قیمت میلیاردی به دانشگاه آزاد واگذار می شود با این استدلال که قرار است بیمارستان ساخته شود.

دیگر عضو شورای اسلامی شهر ساری نیز اظهار داشت: رسانه ها در جریان تخفیف های دانه درشتی که در شورا و شهرداری ساری اتفاق می افتد، قرار گیرند.

محمد آقامیری با بیان اینکه برای پروژه مرکز تجاری مفیدی پنج میلیارد تومان تخفیف قائل شدند، افزود: در محاسبه عوارض این مرکز، نرخ را پایین آورده و در آخر کار هم 35 درصد تخفیف شامل حال این پروژه شد و کسی هم در جریان این اتفاق قرار نگرفت.

عضو شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به پروژه دیگری در 10 متری میدان مرکز شهر، گفت: در شورا اعلام کردند این مرکز تجاری 40 واحد دارد در حالی که یک صد واحد دارد و مشمول تخفیف دو میلیارد و 600 میلیون تومانی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای اسلامی شهر ساری: سیاست یک بام و دو هوا در شأن شورای شهر ساری نیست

عضو شورای اسلامی شهر ساری: سیاست یک بام و دو هوا در شأن شورای شهر ساری نیست