مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 17:072014-11-23اجتماعي

معاون استاندار خوزستان: عوارض خروجی تا پایان اربعین حسینی از زائران دریافت نمی شود


معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان گفت: 2 هزار و 500 تومان عوارض خروجی تا پایان اربعین حسینی از زائران گرفته نمی شود.

- " از اهواز، قدرت الله دهقان عصر امروز در جلسه شورای عتبات عالیات اظهار کرد: از تجربه ای که سال گذشته در ایام اربعین حسینی حاصل شد، برای برطرف کردن مشکلات تمام تلاش بر این است که دیگر تراکم زوار را در مرز ها نداشته باشیم.

وی افزود: تمام تمهیدات اتخاذ شده است که با سهل ترین و راحت ترین برخورد ها زائران به کربلا اعزام شوند.

دهقان گفت: نمونه ای از تمهیدات این است که باجه های گذرنامه مورد بررسی قرار گیرد؛ اداره کل حج و زیارت تمهیداتی سنجیده برای ثبت نام افراد در مرز ها فراهم کند.

معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان یادآور شد: باید تمهیداتی فراهم شود که افراد بتوانند ویزای خود را در اهواز، آبادان و خرمشهر بگیرند.

وی با بیان اینکه شهرداری اهواز به عنوان شهرداری معین در منطقه چذابه و شهرداری های آبادان و خرمشهر شهرداری معین در مرز شلمچه هستند، خاطر نشان کرد: شهرداری های معین امکانات و ماشین آلات لازم را در مناطق دشت آزادگان، شلمچه و چذابه فراهم کنند.

دهقان ادامه داد: تدابیر برای برگشت زائران در مرز ها نیز فراهم شود؛ به ویژه اداره کل حج و زیارت خوزستان با همکاری شرکت های ذیربط امکان بازگشت زائران را تسهیل ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار خوزستان: عوارض خروجی تا پایان اربعین حسینی از زائران دریافت نمی شود

معاون استاندار خوزستان: عوارض خروجی تا پایان اربعین حسینی از زائران دریافت نمی شود