مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 15:422014-11-23سياسي

استاندار لرستان: توسعه و پیشرفت جامعه نیازمند بسیج عمومی است


توسعه و پیشرفت جامعه نیازمند بسیج عمومی است.

- " از خرم آباد، هوشنگ بازوند امشب در دیدار با اقشار مختلف بسیجیان استان لرستان گفت: امام خمینی (ره) با دید استفاده از فرصت ها و از بین بردن مشکلات نهال بسیج را که ریشه در دین و مقدسات دارد، پایه گزاری کرده و کاشت، شاخه و برگ این درخت باعث به وجود آمدن فرهنگ ایثار، شهامت، جوانمردی در جامعه شد و میوه آن شهادت بود که تقدیم ملت ایران شد.

بازوند گفت: پیکره بسیج به اندازه وسعت کل ایران است و امید است که بتوانیم فرهنگ بسیج را سرلوحه کار قرار دهیم، چرا که باعث سرافرازی ایران است و امروزه می بینیم کل دنیا نیز از ظرفیت و سبکی استفاده و بهره می برند که صاحب سبک آن امام خمینی (ره) است و جوامع دیگر فرهنگ بسیجی را در مشکلات خود بکار می برند.

وی با تاکید بر اینکه استان لرستان ثروتمندترین استان کشور از نظر دارا بودن ذخایر و نعمت های خدادادی است، عنوان کرد: اینکه نتوانسته ایم از این نعمت ها و ثروت ها استفاده کنیم، به خودمان بر می گردد که می توانیم با استفاده از ظرفیت بسیار بزرگ بسیج در اقشار مختلف از ثروت ها و نعمت ها استفاده کنیم و مشکلات را از پیش رو برداریم.

بازوند افزود: بسیج یعنی اجماع و شرکت عموم و توسعه نیز نیازمند اجماع است، از این رو بسیج باعث پیشرفت و توسعه می شود و در واقع توسعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار لرستان: توسعه و پیشرفت جامعه نیازمند بسیج عمومی است

استاندار لرستان: توسعه و پیشرفت جامعه نیازمند بسیج عمومی است