مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 15:322014-11-23سياسي

کسانی که روزی زمین فساد می کنند عذاب الهی در انتظار آنها است


کسانی که عهد خداوند را زیر پا می گذارند و در زمین فساد می کنند مورد لعن و غذاب الهی هستند و عاقبت بسیار بدی در انتظار آنها خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، پرفسور مولانا صلاح الدین در کمیسیون بررسی راهکارهای جهان اسلام برای برون رفت از بحران تکفیر در سخنانی اظهار داشت: خداوند دین اسلام را برای سعادت دنیا و آخرت بشر آورده، که اگر مسلمین نسبت به آموزه های دین اسلام اهتمام داشته باشند، می توانند زندگی خوبی در این دنیا داشته باشند.

این عالم کشور بنگلادش بیان داشت: خداوند پیامبری را برای ما فرستاده است که سرور پیامبران دیگر است و سیره پیامبر اکرم (ص) که همراه با محبت و مهربانی بوده و امروز باید بیش از هر زمان دیگری به آن اقتدا و توجه کنیم.

وی عنوان کرد: ما پیامبری داریم که هرگونه اهانت به دیگران، تکفیر و ترور را حرام می دانست تا مسلمین در جامعه در سلامت و امنیت کامل بتوانند زندگی خود را ادامه دهند و به سعادت الهی نزدیک شوند.

وی تاکید کرد: پیامبر اکرم (ص) صلح را نه تنها برای مسلمین بلکه برای همه مردم می خواسته است و در واقع برای همه عالم رحمت بوده است.

مولانا صلاح الدین، با بیان اینکه در قرآن به صراحت تکفیر و ترور افراد منع شده است، افزود: قرآن می فرماید هر کسی فردی را به عمد بکشد گویی تمام مردم دنیا را کشته و هر کسی یک نفر را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسانی که روزی زمین فساد می کنند عذاب الهی در انتظار آنها است

کسانی که روزی زمین فساد می کنند عذاب الهی در انتظار آنها است