مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 15:122014-11-23فناوري

وزیر ارتباطات: قیمت اینترنت تلفن همراه کاهش یافت


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: اینترنت GPRS و همه نسل های تلفن همراه یک تعرفه ای شد و نرخی که امروز درباره آن تصمیم گرفته شد، هر کیلو بایت نیم ریال خواهد بود ، یعنی در حقیقت پنج ریال و چهارریال گذشته به نیم ریال تبدیل شد.

محمود واعظی پس از جلسه کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت : امروز جلسه کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تشکیل و مفصل درباره اینترنت تلفن همراه بحث و دیدگاه های مختلفی مطرح شد.

وی افزود: با توجه به اینکه همواره در گذشته نرخ GPRS ایرانسل در زمان اوج هر کیلوبایت 5 ریال بود و این قیمت در همراه اول چهارریال ، شبها یک ریال و تعرفه نسل سوم تلفن همراه به شکل دیگری محاسبه می شد ، تصمیم گرفته شد که این تعرفه ها همه یکی شود .

واعظی دلیل این اقدام را خروج مردم از سرگردانی دانست و گفت : همچنین اپراتورها هم دیگر می دانند که با یک نرخ و یک تعرفه بیشتر مواجه نیستند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره جلسه دو هفته پیش کمیسیون تنظیم مقرارت و ارتباطات رادیویی و تعیین نرخ 2،5 ریالی برای هر کیلو بایت اینترنت تلفن همراه نیز گفت : 2،5ریالی که قبلا تصویب شده بود در واقع به واسطه پیشنهاد اپراتورها بود که ما به نظرسنجی گذاشتیم و نظر مردم و نظر بخش های مختلف را گرفتیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارتباطات: قیمت اینترنت تلفن همراه کاهش یافت

وزیر ارتباطات: قیمت اینترنت تلفن همراه کاهش یافت