مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 15:122014-11-23سياسي

تولید برنامه «شجره طیبه» در صدا و سیمای خراسان رضوی


برنامه شجره طیبه که به بررسی گفتمان حضرت امام و مقام معظم رهبری در عرصه های مختلف می پردازد همزمان با هفته بسیج در صدا و سیمای خراسان رضوی تولید شد.

این ویژه برنامه با رویکرد تبیین اهمیت شکل گیری بسیج مستضعفین هر شب در هفته بسیج از ساعت 22 تا 22 و چهل و پنج دقیقه در هشت قسمت 45 دقیقه ای از شبکه استانی خراسان رضوی پخش می شود.

گفتگو با فرهیختگان و فرماندهان از جمله آیتم های ویژه برنامه شجره طیبه است که با اجرای سیدجواد هاشمی و تهیه کنندگی محمدعلی چمی گو و نیز کارگردانی هادی حاجتمند به روی آنتن می رود.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی در بازدید از روند تولید این ویژه برنامه با اشاره به درایت حضرت امام در ارائه الگوی عدالت خواهی و آزاد اندیشی گفت : کسب موفقیت ها در حوزه های مختلف دفاعی ، سازندگی ، توسعه و فناوری و همچنین علوم هسته ای مرهون وجود روحیه جهادی و بسیجی است.

حجت الاسلام والمسلمین علی نهاوندی تبیین شجره طیبه بسیج در عرصه های درون مرزی و برون مرزی را از جمله گفتمان حضرت امام و مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود : حرکت های ضد استکباری که امروز در جهان نظیر مبارزه مردم عراق در برابر داعش شاهدیم ریشه در تفکر بسیجی دارد و همچنان در حال گسترش در عرصه های بین المللی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید برنامه «شجره طیبه» در صدا و سیمای خراسان رضوی

تولید برنامه «شجره طیبه» در صدا و سیمای خراسان رضوی