مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 15:072014-11-23بين الملل

گفتگوهای حاشیه ساز یا سازنده؟


افزایش دایره رایزنی ها نه تنها کمکی به پیشبرد مذاکرات نخواهد کرد که با توجه به مواضع منفی و کارشکنانه برخی از کشورهای نامبرده این خطر وجود دارد که تحت تاثیر سنگ اندازی های آنها به سیر طبیعی مذاکرات آن هم در مرحله حساس کنونی خلل وارد شود.

- دکتر مراد عنادی کارشناس مسائل بین الملل و سردبیر روزنامه تهران تایمز در یادداشتی به بررسی این دور از مذاکرات هسته ای وین پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، متن یادداشت به این شرح است:همزمان با دهمین دور مذاکرات ایران با 1+5 در وین که از آن به منزله فینال مذاکرات پس از توافق ژنو یاد می شود و با وجود پیچیدگی مذاکرات طرفین، جان کری وزیرخارجه آمریکا در دیپلماسی تلفنی همتایان خود در ترکیه، کانادا، امارات متحده عربی، بحرین، کویت، قطر و عربستان را در جریان مذاکرات هسته ای با ایران قرار داده است و حتی سفر سعود الفیصل وزیرخارجه عربستان به وین و مذاکرات رود درو با جان کری بر تعجب تحلیل گران افزوده است.

تعجب از اینکه آمریکا علاوه بر اینکه به اعتراف سخنگویان کاخ سفید و وزارت خارجه آمریکا رژیم اسراییل را در جریان کامل مذاکرات هسته ای با ایران قرار داده است اکنون دایره طرف های مشورت را فراتر برده طیفی از کشورهای نامبرده را در جریان مذاکرات قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگوهای حاشیه ساز یا سازنده؟

گفتگوهای حاشیه ساز یا سازنده؟