مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 14:372014-11-23دانش

برگزاری اولین نشست مسئولان دانشگاه تبریز با دانشجویان غیرایرانی دانشگاه


اولین نشست مسئولان دانشگاه تبریز با حضور 22 نفر از دانشجویان غیرایرانی این دانشگاه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"خبرگزاری دانشجو"؛ رییس دانشگاه تبریز در نشست مسئولان دانشگاه تبریز با حضور 22 نفر از دانشجویان غیرایرانی این دانشگاه، با بیان اینکه شما دانشجویان سفیران خوبی برای معرفی ایران و به ویژه این دانشگاه برای کشورهایتان هستید، تصریح کرد: دوران دانشجویی، از لحظه های خوب دوران جوانی است که باید از این فرصت برای رسیدن به اهداف خویش، بیشترین بهره برداری را داشته باشید.

دکتر محمدرضا پور محمدی یادآور شد: شما در دانشگاهی مشغول به تحصیل هستید که از لحاظ قدمت، بعد از تاسیس دانشگاه تهران، دومین دانشگاه جمهوری اسلامی ایران است.

به گفته وی، در این دانشگاه در حال حاضر بیش از 20 هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند، که از این تعداد 40 درصد آنها در مقاطع تحصیلات تکمیلی است.

رییس دانشگاه تبریز افزود: این دانشگاه امکانات خدماتی، ورزشی، فرهنگی و اجتماعی زیادی دارد که شما دانشجویان در کنار فعالیت آموزشی می توانید از این خدمات و فعالیت های فوق برنامه نیز استفاده نمایید.

پور محمدی با اشاره به اهداف برگزاری این نشست هم گفت: این نشست به منظور آشنایی هر چه بیشتر مسئولان و مدیران این دانشگاه و طرح مسائل و حل مشکلات شما دانشجویان برگزار می شود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین نشست مسئولان دانشگاه تبریز با دانشجویان غیرایرانی دانشگاه

برگزاری اولین نشست مسئولان دانشگاه تبریز با دانشجویان غیرایرانی دانشگاه