مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 13:122014-11-23سياسي

زاکانی: طرف مذاکرات هسته ای همه چیز ما را می خواهد


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: طرف ایران در جریان مذاکرات هسته ای همه چیز ما را یک جا می خواهد و در قبال آن فقط حاضر به لغو بخشی از تحریم هاست نه همه آنها.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، علیرضا زاکانی در جمع دانشجویان دانشگاه تبریز اظهار کرد: یکی از دعواهای اصلی در ژنو، بحث تحریم هاست، طرف های مذاکره می خواهند تحریم ها پابرجا بماند و تنها بخشی از آنها در قبال تعهدات ایران لغو شود.

وی گفت: تولید انرژی صلح آمیز هسته ای مطابق با نیاز واقعی کشور، عدم تعطیلی تحقیق و توسعه در داخل کشور، عدم تعطیلی تاسیسات فردو، عدم تغییر ماهیت آب سنگین اراک و برداشته شدن تحریم ها به صورت یک جا، خطوط قرمزی هستند که نمی توانیم از آنها تخطی کنیم .

زاکانی در تشریح این خطوط قرمز گفت: سایت فردو 40 متر زیر زمین قرار دارد و روی آن 90 متر کوه وجود دارد، بنابراین هیچ یک از سلاح های کنونی قادر به زدن این سایت نیستند و در واقع تلاش دشمن برای تعطیلی این سایت به همین دلیل است که آنها هرگز نمی توانند این سایت را هدف حمله خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه حوزه پزشکی هسته ای کشور به آب سنگین اراک نیاز دارد، گفت: در سال 1387 اروپایی ها ارائه مولیبدن را که در پزشکی کاربرد زیادی دارد، متوقف کردند و در پی آن 140 مرکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: طرف مذاکرات هسته ای همه چیز ما را می خواهد

زاکانی: طرف مذاکرات هسته ای همه چیز ما را می خواهد