مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 13:072014-11-23سياسي

درآمد حاصل از امکانات بازارچه های مشترک مرزی صرف امور مربوط به بازارچه ها می شود


با تصویب نمایندگان درآمد حاصل از ارائه خدمات و اجازه استفاده از امکانات بازارچه های مشترک مرزی به حساب درآمد عمومی نزد خزانه داری کل کشور واریز می شود تا صرف امور مربوط به بازارچه ها شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی مهر در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی و در شور دوم در ادامه بررسی جزییات طرح الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مقرر کرده است درآمدهای حاصل از ارائه خدمات و اجازه استفاده از امکانات بازارچه های مشترک مرزی به حساب درآمد عمومی از خزانه داری کل کشور واریز شود تا متناسب با وجوه حاصله توسط هر استان در اختیار استانداری مربوط قرار گیرد و به نسبتی معین از اعتبارات هزینه و تملک دارایی های سرمایه ای که سالانه در قوانین بودجه پیش بینی می شود صرف امور مربوط به بازارچه ها شود.

آیین نامه اجرایی این ماده شامل نوع و نرخ تعرفه و هزینه کرد درآمد به پیشنهاد وزارت کشور و تایید معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور به تصویب هیات وزیران می رسد.

همچنین با موافقت نمایندگان ماده دیگری از این طرح برای بررسی بیشتر به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع شد که به موجب این ماده اجرای احکام صادره از محاکم حقوقی در رابطه با محکومیت یا استرداد اموال منقول و غیر منقول در اختیار نیروهای مسلح از محل ردیف اعتباری دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد حاصل از امکانات بازارچه های مشترک مرزی صرف امور مربوط به بازارچه ها می شود

درآمد حاصل از امکانات بازارچه های مشترک مرزی صرف امور مربوط به بازارچه ها می شود