مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 13:022014-11-23سياسي

جاده مرگ اهر به اندازه زلزله هریس کشته می گیرد


نماینده مردم اهر و هریس با گلایه از بی توجهی دولت نسبت به تکمیل جاده اهر به تبریز و بازسازی بیمارستان ویران شده این شهر از مقام معظم رهبری استمداد جست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخانه ملت، عباس فلاحی باباجان در نشست علنی امروز (یکشنبه 2 آذر) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: امروز افتخار بزرگی است که در سنگر تریبون مجلس به سنگرداران جهاد و شهادت تعظیم نمایم به آنان که تکه تکه شدند و نگذاشتند قطعه ای از این سرزمین جدا شود، در این روز بزرگ ادای احترام می کنم.

نماینده مردم اهر و هریس گفت: روز بسیج، روز آنان است که آوازه نامشان را از قله های سلمان پشته، قلاویزان، کله قندی، غزه، کرانه باختری، لبنان، صحرای هویزه و سرزمین هور باید شنید، از دریای خروشان اروند و از غواصان شان، برای آنانی که نمی خواستند صدایشان را دشمن بشنوند و عملیات لو برود، خود را به موج دریا سپردند، آوازه آنان را از لشگر عاشورا از مهدی تجلایی و باقری باید شنید.

وی گفت: هفته بسیج مبارک، مبارک بر ارتشیان دلاور و پاسداران ولایی، نیروی انتظامی، جانبازان و آزادگان، به مادران و پدران شهدا و بسیجیان سلحشور و تبریک بر مردم شجاع و صبور اهر، هریس و خواجه، روستاییان عزیز و عشایر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده مرگ اهر به اندازه زلزله هریس کشته می گیرد

جاده مرگ اهر به اندازه زلزله هریس کشته می گیرد