مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 12:122014-11-23ورزشي

پایان جشنواره فرهنگی ورزشی دختران بسیجی کشور در قم


مسئول تربیت بدنی سپاه قم از پایان جشنواره فرهنگی ورزشی دختران بسیجی کشور در قم خبر داد و گفت: استان های فارس، اصفهان و مازندران عناوین قهرمانی رشته های مختلف این جشنواره را از آن خود کردند.

- یوسف حسنی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج بانوان کشور ظهر امروز به کار خود پایان داد و نفرات بر تر رشته های آمادگی جسمانی، تنیس روی میز و تکواندو مشخص شدند.

وی گفت: در جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج خواهران سراسر کشور که با عنوان جام شهیده فوزیه شیردل برگزار شد 450 ورزشکار از 28 استان کشور در این مسابقات حضور داشتند و در سه رشته تکواندو، آمادگی جسمانی و تنیس روی میز به دیدار هم رفتند.

مسئول تربیت بدنی سپاه قم افزود: در رشته تنیس روی میز که در سالن شهید رضا محمدی مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی قم برگزار شد تیم تنیس روی میز فارس با شکست کهکیلویه و بویراحمد در دیدار نهایی به مقام قهرمانی دست یافت و پس از تیم های فارس و کهکیلویه، تیم تنیس روی میز اصفهان به مقام سوم رسید.

حسنی گفت: در رشته آمادگی جسمانی که در سالن مرحوم حامد فرهمند ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد، تیم اصفهان با کسب 1057 امتیاز به مقام نخست رسید و تیم های مازندران با 1026 امتیاز و البرز با 1022 امتیاز در رده های دوم و سوم مسابقات دختران بسیجی کشور قرار گرفتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان جشنواره فرهنگی ورزشی دختران بسیجی کشور در قم

پایان جشنواره فرهنگی ورزشی دختران بسیجی کشور در قم