مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 11:522014-11-23سياسي

سه کارگروه برای ارائه بهتر خدمات دامپزشکی در خراسان رضوی تشکیل شد


مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: با توجه به نیاز و ضرورت هماهنگی هر چه بهتر شهرستان های مجاور با هم و بررسی جامع تر مشکلات مناطق، - سه کارگروه شبکه های دامپزشکی در خراسان رضوی تشکیل شد.

مجید روحانی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از میان اعضاء کارگروه عضوی به عنوان مسئول کارگروه منطقه ای توسط اعضاء، انتخاب و به عنوان نماینده کارگروه مصوبات را پیگیری خواهد کرد.

مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی بیان کرد: ایجاد هماهنگی هر چه بهتر در امور فنی بین شبکه های کارگروه، ایجاد توازن منطقه ای و پوشش متناسب و همگن خدمات و امکانات؛ بررسی، مطالعه و بومی سازی دستورالعمل ها با توجه به امکانات، فرهنگ عمومی و دامپروری منطقه از اهداف این تقسیم بندی هستند.

وی با اشاره به اهمیت خدمات فنی و بهداشتی دامپزشکی افزود: اهداف فنی این تقسیم بندی شامل آسیب شناسی خدمات و سیاست گذاری برای بهبود روش ها، بومی سازی نحوه آموزش و ترویج و ارتقاء سطح آگاهی دام پروران و تولیدکنندگان بخش، تقویت بخش قرنطینه ای و آگاه بودن از وضعیت بیماری منطقه و ارائه پیشنهادات و راهکارهای موثر و هماهنگ در منطقه در جهت پایش و کنترل بیماری های واگیردار و در نهایت، جابجایی موقت نیروهای کمکی در یک منطقه با دلایل لازم صرفاً در امور خدمات فنی بعد از تاٌیید مرکز استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه کارگروه برای ارائه بهتر خدمات دامپزشکی در خراسان رضوی تشکیل شد

سه کارگروه برای ارائه بهتر خدمات دامپزشکی در خراسان رضوی تشکیل شد