مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 11:372014-11-23اقتصادي

عدم قدرت تامین مواد اولیه ارزان و رونق دلالی در صنعت پلاستیک مشهد


رییس اتحادیه تولید کنندگان پلاستیک مشهد گفت : کمبود سرمایه درگردش و عدم قدرت تامین مواد اولیه توسط تولیدکنندگان باعث ورود دلالان به صنعت پلاستیک مشهد شده است.

- قاسمعلی اسلامی در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: محصولات پلاستیکی یکی از شاخص های اصلی صادرات در استان است و بر اساس آمار رسمی گمرک کشور در پنج ماه نخست امسال 401 میلیون دلار محصولات پلاستیکی و پلیمری به خارج از کشور صادر شده است که سهم قابل توجهی از این آمار متعلق به استان خراسان رضوی است.

رییس اتحادیه تولید کنندگان پلاستیک مشهد تصریح کرد: انواع سرویس های ملامین، پلاستیک های عریض، ظروف خانگی، نایلون ونایلکس از جمله مهمترین اقلام صادراتی استان است.

اسلامی با اعلام اینکه محصولات تولیدی استان از نظر کیفی با ترکیه و چین رقابت می کند، تاکید کرد: کمبود سرمایه در گردش و عدم قدرت تامین مواد اولیه توسط تولیدکنندگان باعث ورود دلالان به صادرات این حوزه شده است و درصورت حمایت سیستم بانکی امکان ورود مستقیم تولیدکنندگان به بازارهای صادراتی وجود خواهد داشت.

وی با اشاره به مشکلات این صنعت افزود: یکی از مشکلات ما که راندمان تولید را تحت تاثیر قرار داده، فرسودگی ماشین آلات در خط تولید است که نیازمند نوسازی آنها هستیم اما به دلیل کمبود نقدینگی در واحدهای کوچک و بزرگ تولیدی این ات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم قدرت تامین مواد اولیه ارزان و رونق دلالی در صنعت پلاستیک مشهد

عدم قدرت تامین مواد اولیه ارزان و رونق دلالی در صنعت پلاستیک مشهد