مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 11:372014-11-23اقتصادي

آغاز رایزنی های شرکت سپرده گذاری مرکزی برای ورود به بازارهای مالی اروپا


نمایندگان شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) درحاشیه برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون بورس های اروپا و آسیا (FEAS) در شهر زاگرب کرواسی، - راهکارهای توسعه همکاری ها و حضور سرمایه گذاران دو کشور را بررسی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نشست مشترکی که با حضور نمایندگان سمات و خانم وسنا ژیوکویچ و استپکو چیچک رییس و عضو هیات مدیره شرکت سپرده گذاری و تسویه مرکزی کرواسی (CDCC) برگزار شد، دو طرف تمایل خود را برای آغاز همکاری ها در زمینه های مختلف اعلام کردند.

ژیوکویچ با بیان اینکه کرواسی، سال گذشته میلادی به عضویت اتحادیه اروپا در آمد، گفت: با اتصال شرکت های سپرده گذاری دو کشور، شرایط برای ورود سرمایه گذاران دو کشور فراهم خواهد شد.

رییس هیات مدیره شرکت سپرده گذاری و تسویه مرکزی کرواسی افزود : این کشور می تواند دروازه ورود سرمایه گذاران ایرانی به بازارهای مالی اروپا و حضور سرمایه گذاران قاره سبز به بازار سرمایه ایران باشد.

بنا بر اعلام روابط عمومی سمات، وی به ریشه های مشترک دو کشور ایران و کرواسی اشاره کرد و افزود : تجربیات خوبی در زمینه اتصال به بازارهای مالی به ویژه در بحث تسویه و پایاپای در سال های اخیر کسب کرده ایم و این آمادگی وجود دارد، این تجربیات را در اختیار ایران قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رایزنی های شرکت سپرده گذاری مرکزی برای ورود به بازارهای مالی اروپا

آغاز رایزنی های شرکت سپرده گذاری مرکزی برای ورود به بازارهای مالی اروپا