مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 11:322014-11-23اجتماعي

توضیح روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش درباره یک خبر


روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش درباره خبر منتشر شده در خبرگزاری مهر مبنی بر کم کاری این نهاد در اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور توضیح داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، خبرگزاری مهر در خراسان شمالی دوشنبه بیست و هشتم مهر ماه امسال در خبری به نقل از سردار حسینعلی یوسفعلی زاده، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی اعلام کرد: به دلیل کم کاری آموزش و پرورش امسال اعزام دانش آموزان این استان به اردوهای راهیان نور با تأخیر انجام شد.

اکنون پس از گذشت بیش از یک ماه از انتشار خبر مزبور روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش جوابیه ای به این خبرگزاری ارسال کرده که در آن جوابیه اعلام کرده برنامه ریزی و تعیین تاریخ اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور بر عهده آموزش و پرورش است.

متن کامل جوابیه آموزش و پرورش که نافی مسائل منتشر شده در خبر این خبرگزاری نیست، به این شرح است:مدیرعامل محترم خبرگزاری مهرعطف به مطلب مندرج در آن خبرگزاری مورخ 28/7/93 با عنوان "کم کاری آموزش و پرورش دلیل تاخیر در اعزام دانش آموزان خراسان شمالی به راهیان نور" به اطلاع می رساند اردوهای راهیان نور دانش آموزی همچون یک انقلاب فرهنگی عظیم بوده و از این اقدام و ظرفیت مناسب فرهنگی می توان برای مقابله با هجمه های نرم دشمنان و اعتلای اصول انقلاب اسلامی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش درباره یک خبر

توضیح روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش درباره یک خبر