مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 11:322014-11-23ورزشي

وضعیت حضور شیر ژال قم در لیگ بر تر کاراته کشور هنوز مشخص نیست


دبیر هیئت کاراته قم با بیان اینکه حضور شیر ژال قم در لیگ بر تر کاراته کشور در هاله ای از ابهام است گفت: ما نمی توانیم پاسخگوی کاراته کایی باشیم که به دلیل عدم ثبت قراردادش را در هیئت کاراته، - پول خود را نگرفته است.

علیرضا برخورداری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: تیم کاراته آذرخودروی قم امسال نیز در سوپرلیگ کاراته کشور شرکت می کند و نامه اعلام آمادگی این باشگاه برای حضور در سوپرلیگ به فدراسیون کاراته ارسال شده است.

وی افزود: قرارداد اعضای تیم آذرخودرو هنوز در هیئت کاراته قم ثبت نشده است و کارته کا ها و اعضای کادر فنی تیم پس از ثبت قرارداد در هیئت کاراته می توانند قراردادشان را در فدراسیون هم ثبت کنند.

دبیر هیئت کاراته قم گفت: آذرخودرو فصل گذشته در نخستین حضورش در سوپرلیگ نایب قهرمان شد و امسال برای دومین سال متوالی در این مسابقات شرکت می کند و به دنبال کسب نخستین قهرمانی در این مسابقات است.

برخورداری درباره حضور تیم کاراته شیر ژال قم در لیگ بانوان بیان کرد: تیم شیر ژال در قرعه کشی لیگ بر تر بانوان شرکت داده شده و این تیم قرار بود در لیگ جوانان کاراته کشور هم شرکت کند و حتی اعلام آمادگی هم کرد اما در نهایت در مسابقات حضور پیدا نکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت حضور شیر ژال قم در لیگ بر تر کاراته کشور هنوز مشخص نیست

وضعیت حضور شیر ژال قم در لیگ بر تر کاراته کشور هنوز مشخص نیست