مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 11:322014-11-23دانش

دوازدهمین جلسه کرسی نقد نظریه کشوری سازمان بسیج اساتید در دانشگاه تهران


دانشگاه تهران فردا 3 آذر میزبان دوازدهمین جلسه کرسی نقد نظریه کشوری سازمان بسیج اساتید کشور می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه "خبرگزاری دانشجو""، روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور از برگزاری دوازدهمین جلسه کرسی نقد نظریه کشوری سازمان بسیج اساتید در دانشگاه تهران خبر داد و اظهار داشت: این کرسی نقد نظریه باعنوان "کرسی نقد نظریه با عنوان نقد وبررسی نظریه انقلاب" در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران برگزار می شود.

بر اساس این گزارش؛ مصطفی ملکوتیان استاد تمام و عضو هیات علمی دانشگاه تهران به عنوان ارائه دهنده و با حضور هیئت داورانی متشکل از محمد جعفر جوادی دانشیار، سجاد ستاری استادیار و احمد رهدار استادیار اساتید می باشد.

در این کرسی که فردا دوشنبه 3 آذر از ساعت 15 الی 17 در سالن کمال برگزار می شود، بیش از 40 نفر استاد از اعضای هیات های علمی دانشگاه های استان تهران حضور خواهند یافت.

لازم به ذکر است؛ این کرسی های نقد با هدف گسترش فرهنگ نقد علمی، تولید نظریات بر پایه علوم اسلامی و ایجاد تحول در علوم انسانی، ارتقای علوم انسانی و گسترش ظرفیت های آن برای تولید علم و نظریه پردازی، توسط سازمان بسیج اساتید کشور از سال گذشته با محوریت سلسله کرسی های نقد نظریات متعارف غربی در دانشگاه های کشور آغاز شده و در سال جاری ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوازدهمین جلسه کرسی نقد نظریه کشوری سازمان بسیج اساتید در دانشگاه تهران

دوازدهمین جلسه کرسی نقد نظریه کشوری سازمان بسیج اساتید در دانشگاه تهران