مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 10:522014-11-23فرهنگي

نکوداشت 3 چهره با سابقه سینمای مستند اصفهان در «سینماحقیقت»


هشتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» از 3 مستندساز و پیشکسوت سینمای مستند اصفهان قدردانی می کند.

- نکوداشت 3 چهره با سابقه سینمای مستند اصفهان در سینماحقیقت " هشتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران سینماحقیقت از 3 مستندساز و پیشکسوت سینمای مستند اصفهان قدردانی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، بخش نکوداشت سینمای مستند اصفهان جشنواره سینماحقیقت به زاون قوکاسیان مستندساز، نویسنده و منتقد سینما، رضا مُهیمن مستندساز پیشکسوت و محمود کیانی فلاورجانی فیلمساز تجربی سینما اختصاص پیدا کرده تا در مراسم اختتامیه جشنواره از آن ها قدردانی شود.

در این بخش 20 فیلم مستند از آثار منتخب 20 مستندساز اصفهانی هم به نمایش درمی آیند و در آیین پایانی جشنواره از آن ها قدردانی می شود.

اسامی این فیلمسازان و مستندهای منتخب آن ها که در جشنواره سینماحقیقت روی پرده می روند، به این شرح است:جمشید ابرازی درخت بی سایه ، فرشاد احمدی دستگردی در احوال مهر ، مجتبی اسپنانی عاشقی بود که صبحگاه دیر به مسافرخانه آمده بود ، جمال اسکویی زنده رود ، رسول انتشاری یک روز دو باربر در بازار اصفهان ، فرهاد بردبار مشروطه اصفهان ، عزت الله پروازه پیرمرد و بازار ، امیرحسین حسن زاده او می گوید ، مهدی سجاد زاده سنگ قبر ، شهره سجادیه بازار ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکوداشت 3 چهره با سابقه سینمای مستند اصفهان در «سینماحقیقت»

نکوداشت 3 چهره با سابقه سینمای مستند اصفهان در «سینماحقیقت»