مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 10:422014-11-23سياسي

انتخاب فرهادی قطعی است


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: وزیر سوم پیشنهادی برای وزارت علوم بنا به خوش سابقگی رای اعتماد بالا از مجلس خواهد گرفت.

- مصطفی افضلی فرد در گفت وگو با خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: محمد فرهادی وزیر اسبق آموزش عالی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فرد فرهیخته و کاردانی است و هیچ وقت خود را آلوده به مسائل جناحی و سیاسی نکرده و این موارد سبب انتخاب قطعی وی در روز چهارشنبه پنجم آذر ماه خواهد شد.

وی با بیان اینکه وزارت علوم از وزارتخانه های مهم محسوب می شود، افزود: مجلس سعی دارد با در نظر گرفتن منافع ملی، فرد اصلحی به این وزارتخانه راه یابد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس در ادامه با اشاره به تصویب طرح خدمت رسانی به روستاها در مجلس عنوان کرد: روستاها مهمترین نقش را در تامین امنیت غذایی دارند و هدف از این طرح این است که با توسعه عمران روستاها فاصله بین شهر و روستا کم شده و از مهاجرت روستاییان جلوگیری شود.

افضلی فرد با اشاره به طرح یک فوریتی اصلاح مواردی از قانون تشکیلات و وظایف کشور به انتخاب شهرداران گفت: دلیل عمده ارائه این طرح از سوی نمایندگان افزایش اختیارات نظارتی نمایندگان بر عملکرد شوراهای شهر و شهرداری است تا نمایندگان به مواردی که مردم مطالبه می کنند بتوانند پاسخگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب فرهادی قطعی است

انتخاب فرهادی قطعی است