مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 10:322014-11-23اجتماعي

ارائه خدمات به کارت های معافیت و پایان خدمت قدیمی فقط تا پایان امسال


جانشین سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: خدمات به کارت های معافیت و پایان خدمت قدیمی، فقط تا پایان امسال ارائه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازواحد مرکزی خبر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سرتیپ ابراهیم کریمی افزود: از سال آینده ارتباط این سازمان با دیگر سازمان ها در خصوص ارائه خدمات، الکترونیکی است و در صورت تعویض نشدن به موقع کارت ها تا پایان سال، افراد نمی توانند از خدمات بهره مند شوند.

وی درباره تعویض کارت های قدیمی معافیت و یا پایان خدمت با کارت هوشمند گفت: درخواست هایی که برای تعویض کارت های پایان خدمت تاکنون به سازمان رسیده، حدود 8 میلیون بوده که بیشتر آنها صادر و به افراد تحویل داده شده است.

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا افزود : تا پایان امسال همه کارت های قدیمی در سطح کشور جمع آوری می شود و دیگر هیچ خدماتی به این کارت ها ارائه نمی شود.

این مقام مسئول گفت: هموطنان باید طوری برنامه ریزی کنند که برای جلوگیری از ایجاد مشکل جدی در سال آینده ، حداکثر تا پایان امسال برای تعویض کارت های قدیمی خود با کارت هوشمند اقدام کنند.

سردار کریمی در خصوص مدت زمان تعویض کارت ها افزود کارت های تعویضی در مدت یک ماه صادر و از طریق شرکت پست به منازل افراد ارسال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات به کارت های معافیت و پایان خدمت قدیمی فقط تا پایان امسال

ارائه خدمات به کارت های معافیت و پایان خدمت قدیمی فقط تا پایان امسال