مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 10:222014-11-23سياسي

رییس دانشگاه فرهنگیان خبر داد احداث پردیس جدید در دانشگاه فرهنگیان در سمنان


رییس دانشگاه فرهنگیان از احداث پردیس جدید در دانشگاه فرهنگیان در استان سمنان با تلاش های انجام شده خبر داد.

- محمود مهرمحمدی امروز در حاشیه دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار " در سمنان اظهار داشت: یکی از مهم ترین فعالیت های دانشگاه فرهنگیان که یک حرکت نرم افزاری بوده، بحث برنامه های آموزشی دانشجو معلمان است که مهم ترین نقش را در کیفیت و شایستگی دانش آموختگان دارد.

وی گفت: یکی از برنامه های اصلی که در کنار فعالیت های عمرانی، رفاهی، دانشجویی و پژوهشی داریم، انجام برنامه های آموزشی است که از بهمن ماه 93 به اجرا گذاشته می شود.

رییس دانشگاه فرهنگیان افزود: استان سمنان یکی از پردیس های مهمی است که در مجموعه دانشگاه فرهنگیان داریم و باید ظرفیت های موجود را توسعه دهیم و خوشبختانه همدلی و همراهی مسئولان استان باعث شده که افق امیدوارکننده ای برای توسعه دانشگاه فرهنگیان داشته باشیم.

مهرمحمدی گفت: در یک نگاه میان مدت و بلند مدت، دانشگاه فرهنگیان سمنان از وضعیت خوبی برخوردار است و برای احداث یک پردیس جدید در استان سمنان پیش بینی لازم را در اعتبارات دانشگاه کرده ایم.

رییس دانشگاه فرهنگیان افزود: دانشگاه فرهنگیان یک دانشگاه نوپا بوده و ماموریت مهم که بر عهده ماست، تامین نیروی انسانی مورد نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه فرهنگیان خبر داد احداث پردیس جدید در دانشگاه فرهنگیان در سمنان

رییس دانشگاه فرهنگیان خبر داد احداث پردیس جدید در دانشگاه فرهنگیان در سمنان