مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 10:172014-11-23بين الملل

منطقه "سعدیه" در تصرف ارتش عراق/داعش 78 تن از وابستگان وزیر دفاع عراق را ربود


در حالی که نیروهای ارتش عراق با کمک نیروهای داوطلب مردمی عملیات نظامی گسترده ای را برای آزادسازی مناطق السعدیه و جلولاء در استان دیالی آغاز و در بخش هایی از این مناطق پیشروی کرده اند، - نیروهای پیشمرگ نیز با اعضای داعش در بعقوبه وارد جنگ خیابانی شدند.

در همین حال نیروهای عراقی عملیات نظامی را برای آزادسازی هیت در رمادی آغاز کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری سومریه نیوز، منابع امنیتی عراقی اعلام کردند که نیروهای امنیتی عراق به همراه اعضای پلیس فدرال و با کمک نیروهای داوطلب مردمی عملیات نظامی گسترده ای را برای آزادسازی السعدیه و جلولاء در استان دیالی آغاز کرده و از سه محور وارد منطقه السعدیه در شمال شرق بعقوبه شدند و منطقه السعدیه را تحت کنترل خود درآورده اند.

نیروهای امنیتی به کمک جنگنده های عراقی در عملیاتی منحصر به فرد شش روستا از توابع منطقه السعدیه را آزاد کرده و هشت تن از اعضای داعش را به هلاکت رساندند و 12 بمب دست ساز را خنثی کردند.

همچنین نیروهای ارتش عراق و نیروهای داوطلب مردمی کنترل کوه های مشرف بر دو منطقه جلولاء و السعدیه را در دست گرفتند و با این اقدام می توانند از شمال، شرق و جنوب این مناطق را محاصره و آن را از اعضای داعش پاکسازی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه "سعدیه" در تصرف ارتش عراق/داعش 78 تن از وابستگان وزیر دفاع عراق را ربود

منطقه "سعدیه" در تصرف ارتش عراق/داعش 78 تن از وابستگان وزیر دفاع عراق را ربود