مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 09:222014-11-23سياسي

یک عالم مصری: راه خشکاندن ریشه تکفیر، اجماع علمای اسلامی است


یک عالم برجسته مصری با تاکید بر این که «مسلمانان چهره واقعی گروه های تکفیری را شناخته اند» گفت: همه باید در برابر جریان تکفیری مقاومت کنیم تا ریشه آن خشک شود.

- یک عالم برجسته مصری با تاکید بر این که مسلمانان چهره واقعی گروه های تکفیری را شناخته اند گفت: همه باید در برابر جریان تکفیری مقاومت کنیم تا ریشه آن خشک شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم تاج الدین هلالی در کنگره جهانی بررسی خطر جریا ن های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای جهان اسلام با تقدیر از ابتکار عمل آیت الله مکارم شیرازی در برپایی این کنگره، اظهار کرد: گرو ه های تکفیری به بهانه جنگ مذهبی و با پرچم لااله الاالله حرمت ها را زیر پا گذاشتند و به قتل و کشتار مردان و زنان مسلمان پرداختند.

وی ادامه داد: ما با حضور در این جلسه اعلام می کنیم که با تمام توان در برابر تکفیر ی ها ایستادگی خواهیم کرد و در برابر کسانی که با شعار الله اکبر به جنگ با مقدسات اسلامی آمده اند، مقاومت کرده و ریشه تفکر تکفیری را خشک خواهیم کرد.

تاج الدین هلالی در پایان با تاکید بر اینکه تکفیری ها برای از بین بردن سوریه، عراق، لیبی، یمن و سایر کشورهای اسلامی وارد عمل شده اند، بیان کرد: فرزندان ما نیاز به امنیت واقعی دارند و علمای جهان اسلام باید با اتحاد و اجماع در برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک عالم مصری: راه خشکاندن ریشه تکفیر، اجماع علمای اسلامی است

یک عالم مصری: راه خشکاندن ریشه تکفیر، اجماع علمای اسلامی است