مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 09:172014-11-23اقتصادي

فرماندار شهرستان نور: مناطق بالادست نسبت به تامین و ذخیره سوخت اقدام کنند


مناطق بالادست و مناطقی که هنوز گازرسانی نشدند، در اسرع وقت نسبت به تامین و ذخیره سوخت خود اقدام کنند.

- " از شهرستان نور، هادی خنجری پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری از بحران، اظهار داشت: با نزدیک شدن به فصل سرما و با توجه به تجربیات سال های گذشته دوگانه سوز کردن تاسیسات و ذخیره سوخت دوم امری ضروری است و جدی است.

فرماندار شهرستان نور با اشاره به اینکه سرما مناطق بالا دستی ما را بیشتر تحت تاثیر قرار می دهد و در برخی مناطق شاهد انسداد راه ها نیز هستیم، اظهار داشت: بنابراین مناطق بالادست و مناطقی که هنوز گازرسانی نشدند، در اسرع وقت نسبت به تامین و ذخیره سوخت خود اقدام کنند.

وی به پارگی دیواره خاکی آب بندان شهر نور در بارش ماه گذشته اشاره کرد و افزود: تهیه طرح آب بندان در دستور کار جدی قرار دارد و امور آب باید تا پایان سال نسبت به ساماندهی آب بندان اقدام کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان نور تامین خودروهای سبک و سنگین راهداری در بخش راه و شهرسازی را با توجه به وجود راه های روستایی و کوهستانی در شهرستان نور ضروری دانست و از راه وشهرسازی خواست تا پیگیری های لازم را انجام دهد.

خنجری از مسئولان راه و شهرسازی خواست تا برای تسریع در کار پیمانکار پروژه محور نور ـ چمستان ـ آمل تدبیر لازم داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار شهرستان نور: مناطق بالادست نسبت به تامین و ذخیره سوخت اقدام کنند

فرماندار شهرستان نور: مناطق بالادست نسبت به تامین و ذخیره سوخت اقدام کنند