مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 09:122014-11-23اقتصادي

پرداخت غرامت بابت سهام ملی شده شرکت ملی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی


بر اساس مصوبه هیأت وزیران، پرداخت غرامت بابت سهام ملی شده شرکت ملی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی، مجاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، بر اساس مصوبه هیأت وزیران، پرداخت غرامت بابت سهام ملی شده شرکت ملی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی، مجاز شد.

در مصوبه هیأت وزیران آمده است:1ـ در اجرای تبصره (2) ماده (19) قانون اجرای سیاست های کلی اصل (44) قانون اساسی، پرداخت غرامت بابت سهام ملی شده شرکت ملی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی، پس از تأیید اصالت متقاضیان و میزان سهام ملی شده آنان در شرکت مذکور توسط معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور و وزارت امور اقتصادی و دارایی و تصویب رقم آن توسط وزیران عضو کمیسیون اقتصاد از محل اعتبارات مصوب مربوط مجاز است.

2ـ اختیار هیأت وزیران در تبصره (3) ماده واحده لایحه قانونی ملی کردن سهام شرکت سهامـی انبـارهای عمومـی ـ مصـوب 1359ـ به وزیـران عضو کمیسیـون اقتصـاد تفویض می شود.

3ـ تصمیمـات و مصـوبات اکثریت وزرای عضـو کمیسیـون در حکم تصمیـمات رییس جمهور و هیأت وزیران بوده و با رعایت ماده (19) آیین نامه داخلی هیأت دولت قابل صدور است.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور این مصوبه را در تاریخ 25/8/1393 برای اجرا به وزارت امور اقتصادی و دارایی و معاونت برنامه ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت غرامت بابت سهام ملی شده شرکت ملی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی

پرداخت غرامت بابت سهام ملی شده شرکت ملی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی