مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 08:122014-11-23بين الملل

نگرانی وضع کنندگان تحریم ها برای شکست میانه روها در ایران


وضع کنندگان تحریم های ضدایرانی از توافق در مذاکرات حمایت می کنند چرا که حاوی امتیازات بزرگ برای آمریکا و اسراییل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو ، وب سایت آمریکایی لوبلاگ با انتشار تحلیلی از اظهارات دو دیپلمات ارشد واشنگتن خبر داده است.

لوبلاگ می نویسد: دو تن از سفرای برجسته سابق آمریکا در نشستی به میزبانی اندیشکده شورای آتلانتیک اعلام کردند که توافق بین قدرت های بزرگ و ایران بر سر برنامه هسته ای این کشور حاوی امتیازاتی بزرگ برای غرب است.

استوارت آیزنشتات که در دوره ریاست جمهوری جیمی کارتر و بیل کلینتون نقش کلیدی در اعمال تحریم ها علیه ایران داشت، گفت: معتقدم توافق با ایران مهم است و رسیدن به توافق در راستای آنچه ما شاهد تکوین آن هستیم، امتیازاتی بزرگ برای آمریکا، غرب و اسراییل دارد.

آیزنشتات همچنین بر پیامدهای شکست امضای توافقنامه با ایران تاکید کرد و گفت، در صورت نرسیدن، به توافق، همیشه باید پرسید، راه جایگزین چیست؟ نرسیدن به توافق با ایران یعنی استفاده بدون محدودیت ایران از سانتریفیوژها، ادامه فعالیت تاسیسات پلوتونیم در اراک، حذف بازرسی های سرزده آژانس بین المللی انرژی اتمی، از بین نرفتن اورانیوم 20 درصد غنی شده ایران، حذف احتمال از بین رفتن تسلیحاتی شدن و ریشه کن شدن و شکست میانه روها در ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی وضع کنندگان تحریم ها برای شکست میانه روها در ایران

نگرانی وضع کنندگان تحریم ها برای شکست میانه روها در ایران