مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 08:072014-11-23فرهنگي

نقد و بررسی کتاب "افرا" در حوزه هنری استان سمنان برگزار شد


رییس حوزه هنری استان سمنان گفت: مراسم نقد و بررسی رمان "افرا" از تولیدات این نهاد و نوشته حسینعلی جعفری با حضور "علی الله سلیمی" از منتقدان کشوری برگزار شد.

- سید عباس دانایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مراسم نقد و بررسی رمان "افرا" با حضور محمد نوروزیان رییس سازمان بسیج کارمندان استان سمنان، حسینعلی جعفری نویسنده "رمان افرا"، جمعی از نویسندگان، هنرمندان و منتقدان در محل سالن ماه حوزه هنری استان سمنان برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم که "علی الله سلیمی" از منتقدان کشور نیز حضور داشت رمان "افرا" نوشته حسینعلی جعفری که از سوی حوزه هنری استان سمنان توسط انتشارات سوره مهر به زیور طبع آراسته شده است مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

رییس حوزه هنری استان سمنان با یادآوری اینکه رمان "افرا" حکایت سفر "ساسان" شخصیت اصلی داستان، به روستایی در مازندران است گفت: پدر او یک سرهنگ شاغل در ساواک بوده و به گمان پسرش، یک مبارز انقلابی به نام زکریا او را کشته است.

دانایی تصریح کرد: رمان "افرا" اولین کتاب از مجموعه ای پنج گانه داستانی با موضوع انقلاب اسلامی از تولیدات حوزه هنری استان سمنان به نویسندگی حسینعلی جعفری از نویسندگان فعال حوزه هنری استان سمنان است که نویسنده این کتاب درصدد نوشتنِ پنج گانه داس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقد و بررسی کتاب "افرا" در حوزه هنری استان سمنان برگزار شد

نقد و بررسی کتاب "افرا" در حوزه هنری استان سمنان برگزار شد