مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 07:022014-11-23ورزشي

تا پایان سال جاری مسابقات ورزشی ویژه جامعه هدف بنیاد قزوین برگزار می شود


مسئول تربیت بدنی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: تا پایان سال جاری مسابقات ورزشی در رشته های مختلف ویژه ورزشکاران جامعه هدف بنیاد قزوین برگزار می شود.

- امیر صراف معیری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی ویژه جامعه هدف بنیاد قزوین اظهار کرد: این مسابقات در رشته های والیبال و شنا برای فرزندان ذکور جامعه هدف و تیراندازی و دارت برای جانبازان خانم است.

وی افزود: همچنین مسابقات قوچیا برای جانبازان قطع نخاعی و وزنه برداری، شنا، تنیس روی میز، تیراندازی برای جانبازان در قزوین برگزار می شود.

مسئول تربیت بدنی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه مسابقات یاد شده را بنیاد مرکز اعلام کرده که باید تا پایان سال جاری به صورت کشوری برگزار شود، عنوان کرد: اگر تعداد شرکت کنندگان ورزشکار قزوینی در رشته های مختلف ورزشی زیاد باشد با برگزاری یک مسابقه در استان قزوین، افراد برگزیده به این مسابقات اعزام می شوند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته در ایام دهه فجر مسابقات ورزشی مختلفی در شهرستان های مختلف استان قزوین برای جانبازان برگزار شده است، بیان کرد: امسال نیز در این ایام مسابقه فوتسال چهار جانبه، تیراندازی و تنیس روی میز برای آن ها برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا پایان سال جاری مسابقات ورزشی ویژه جامعه هدف بنیاد قزوین برگزار می شود

تا پایان سال جاری مسابقات ورزشی ویژه جامعه هدف بنیاد قزوین برگزار می شود