مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 07:022014-11-23ورزشي

موتور توسعه در حال توسعه زیرساخت های شهر گرگان است


سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان ضمن تبریک هفته بسیج و فرا رسیدن واقعه پنجم آذر گرگان، گفت: موتور توسعه در حال توسعه زیرساخت های شهر گرگان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، ناصر گرزین، شامگاه شنبه در یکصدو چهلمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان با بیان مطلب فوق افزود: واقعه پنجم آذر روز بزرگی برای تمام شهروندان گرگانی است، به نوعی این روز را روز گرگان نیز می توان نامید چراکه مردم این شهر بر علیه ظلم و ستم و استبداد در این روز قیام کرده و 14 شهید و 150 جانباز را به انقلاب اسلامی تقدیم کردند.

وی ضمن قدردانی از اهالی رسانه استان و همکاری آن با شورای اسلامی شهر گرگان، اذعان کرد: خبرنگاران در رشد و شکوفایی شهر گرگان بسیارتاثیرگذار هستند که با اطلاع رسانی، آگاه سازی افکار عمومی و انتقادهای سازنده در کنار مجموعه شهرداری گرگان به توسعه شهری کمک می کنند.

این عضو شورا با بیان این مطلب که ممکن است اعضای شورا با یکدیگر اختلاف داشته باشند اما در بحث سازندگی گرگان اختلاف نظری وجود ندارد، افزود: موتور توسعه شهر گرگان روشن شده و در حال ساخت زیرساخت های توسعه شهر است؛ به هیچ عنوان اعضا وارد حاشیه در این بخش نخواهند شد.

در ادامه عضو کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر گرگان با بیان این مطلب که واقعه پنجم آذر مغفول مانده، گفت: ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موتور توسعه در حال توسعه زیرساخت های شهر گرگان است

موتور توسعه در حال توسعه زیرساخت های شهر گرگان است