مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 06:522014-11-23سياسي

تصدی وزارت علوم باید به کسی واگذار شود که از سیاسی بازی در دانشگاه ها بپرهیزد


دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های گیلان گفت: وزارت علوم تصدی اش باید به کسی واگذار شود که از سیاسی بازی در دانشگاه ها بپرهیزد.

- مرتضی مهریار در گفتگو با خبرنگار "خبرگزاری دانشجو" در رشت، "گفت: وزارت علوم یکی از وزارتخانه های حساس و حیاتی کشور است، از این جهت که بسیاری از تحولات و جریان ها در فضای دانشگاه های کشور صورت می گیرد و ثبات و آرامش فضای دانشگاه ها به ثبات سیاسی و روانی جامعه کمک فراوانی می کند.

وی افزود: دولت جدید وقتی با شعار تدبیر و امید و اعتدال در کشورداری، پا به عرصه خدمت به مردم گذاشت، شاید خیلی از نگرانی های ما و فضای دانشجویی در مورد کابینه و انتصابات مهم کم شد؛ اما دیری نپایید که با معرفی افرادی که مستقیما در فتنه 88 بصورت فکری و حرکتی و البته حمایتی حضور داشتند، بر نگرانی های ما افزود.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های گیلان گفت: آقای فرهادی نیز یکی از مدیران با سابقه نظام می باشد؛ اما باید مرز خود را با فتنه مشخص کنند.

مهریار افزود: حضرت آقا بارها فرموده اند که: فتنه باید خط قرمز باشد ؛ حال تعدی از این خط قرمز، به هیچ نحوی مورد پذیرش جامعه حامی ولایت نیست.

وی گفت: وزارت علوم نیز تصدی اش باید به کسی واگذار شود که از سیاسی بازی در دانشگاه ها بپرهیزد، به تعبیری دانشگاه مبدل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصدی وزارت علوم باید به کسی واگذار شود که از سیاسی بازی در دانشگاه ها بپرهیزد

تصدی وزارت علوم باید به کسی واگذار شود که از سیاسی بازی در دانشگاه ها بپرهیزد