مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 06:472014-11-23فرهنگي

به خوانندگی علیرضا حاجی طالب آلبوم نصیرخوانی منتشر شد


موسسه راوی آذرکیمیا آلبوم موسیقی نصیرخوانی به خوانندگی علیرضا حاجی طالب با تنظیم و تار محمدامین اکبرپور و ضرب سعید جلالیان را منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار موسیقی فارس، نصیرخوانی در زمره آلبوم های موسیقی ردیف دستگاهی است که همراه با تنوع موضوعی  و مفهومی در اشعار و موسیقی و تنظیم همراه است.

قطعاتی چون طوسی ، تلاطم ، شکسته ، هرچه که بود ، دماوند ، شیر نگهبان زمین ، ایران و لیلی و مجنون با اشعاری از امیر خاکسار و ملک الشعرای بهار است.

آلبوم نصیرخوانی در دستگاه ماهور و عمدتا در مایه های راک اجرا شده و چهارمین اثر از گروه همنوازان سایه به سرپرستی محمد امبن اکبرپور محسوب می گردد.

این آلبوم خوانشی از گوشه نصیرخوانی در ماهور است که به قول استاد محمدرضا لطفی قابلیت اجرایی کامل در یک پروژه موسیقایی را دارا است.

آلبوم نصیر خوانی هم اکنون به مدیریت تولید رضا مهدوی در موسسه راوی آذر کیمیا با صدابرداری محمدباقر زینالی و عکاسی محمدرضا رییسی و طراحی گرافیک فرید حامدی  منتشر و از سوی پخش های موسیقی جوان، آوای باربد، رها و هنر شهر در سراسر کشور عرضه شده است.

انتهای پیام/ " دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به خوانندگی علیرضا حاجی طالب آلبوم نصیرخوانی منتشر شد

به خوانندگی علیرضا حاجی طالب آلبوم نصیرخوانی منتشر شد