مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 06:222014-11-23اجتماعي

سفر دانش آموز استان سمنان به مناطق عملیاتی


مدیرکل راه آهن شمالشرق از اعزام بالغ بر 3000 دانش آموز دختر استان سمنان به مناطق عملیاتی از طریق راه آهن شمال شرق خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،منطقه سمنان، حمید درباغ عنبران اظهار کرد: سفرهای معنوی راهیان نور و بازدید دانش آموزان این استان از سرزمین نور همچنان از طریق سفرهای ریلی انجام می شود.

درباغ عنبران با اشاره به ایمنی بالای سفرهای ریلی، افزود: در این سفرها که با همت راه آهن جمهوری اسلامی ایران،سپاه و آموزش و پرورش در حال انجام است،حدود 3200 نفر دانش آموز استان سمنان راهی سرزمین نور می شوند.

وی با اشاره به آثار این سفرها در ذهنیت و زندگی دانش آموزان گفت: سفرهای معنوی راهیان نور، ارزشمندترین راه برای انتقال ارزش های دفاع مقدس و ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان و خصوصا دانش آموزان است.

وی معرفی و شناساندن بزرگمردان دفاع مقدس را امری ضروری برشمرد و گفت: این سفرها فرصت مناسبی برای شناساندن بزرگ مردانی است که برای دفاع از اسلام و آرمان های انقلاب جان خویش را در طبق اخلاص نهادند.

مدیرکل راه آهن شمالشرق ،با بیان اینکه همه سفرهای دانش آموزی راهیان نور استان از طریق قطار انجام می شود، یادآور شد: در آخرین سفر از این اردوها تعداد 750 نفر از دانش آموزان شهرستان شاهرود به مناطق عملیاتی اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر دانش آموز استان سمنان به مناطق عملیاتی

سفر دانش آموز استان سمنان به مناطق عملیاتی