مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 06:122014-11-23فرهنگي

عده ای ترجیح می دهند کالای ایرانی را با مارک خارجی بخرند/ به خودباوری نیاز داریم


بهاره کیان افشار معتقد است ایرانی ها برای اعتماد به محصولات وطنی به یک خودباوری نیاز دارند و حمایت از توانمندان کشور، می تواند از ایران کشوری خودکفا بسازد.

- بهاره کیان افشار بازیگر سریال گاهی به پشت سر نگاه کن به کارگردانی مازیار میری درباره حضور دوباره در تلویزیون پس از سریال کلاه پهلوی به خبرنگار مهر گفت: هر بازیگر بیش از هر چیز دنبال نقش خوب و بعد از آن یک گروه خوب است و بین پیشنهادهایش دست به انتخاب می زند.

اولویت خود من تئاتر است و پیشنهادی تئاتری را به هر کار سینمایی و تلویزیونی ترجیح می دهم اما بین سینما و تلویزیون تنها نقش، کارگردان، قصه و گروه برایم مهم است.

این بازیگر با بیان اینکه نقش او در چارچوب فیلمنامه گاهی به پشت سر نگاه کن کاملا مشخص شده است، اظهار کرد: هر سکانسی در هر روزی که گرفته می شود، مطابق با حس و حال آن روز و تعامل بین کارگردان و بازیگر به تکامل می رسد اما کلیت کار از پیش مشخص و روی آن توافق شده است.

کیان افشار درباره نقش خود توضیح داد: من نقش دختر صاحب کارخانه با بازی امین تارخ را ایفا می کنم و پا به پای پدرم در این کارخانه حضور دارم.

شبنم تابش دختری است که من دوست دارم در هر خانواده ای شبیه او وجود داشته باشد؛ دختران توانمند و صاحب رأی که در عرصه کاری خود قابل و توانمند هستند و فقط باید به آنها فرصت دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عده ای ترجیح می دهند کالای ایرانی را با مارک خارجی بخرند/ به خودباوری نیاز داریم

عده ای ترجیح می دهند کالای ایرانی را با مارک خارجی بخرند/ به خودباوری نیاز داریم