مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 05:352014-11-23ورزشي

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان: نباید خودباوری تبدیل به غرور شود


سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: تیم ما به خودباوری رسیده و نباید این امر به غرور کاذب تبدیل شود.

- هماد سامری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در آبادان از عزیمت این تیم به تهران برای رویارویی با تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و اظهار کرد: تیم دانشگاه آزاد یک تیم خوب و پر مهره و دارای کارنامه در سطح اول بسکتبال کشور است که حریف چهارم ما در این لیگ خواهد بود.

وی ادامه داد: این تیم دارای بازیکنان ملی پوش و کادر فنی با دانش است و در سطح بالایی بسکتبال بازی می کند و همیشه جزو سه تیم بر تر کشور بوده است.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان تصریح کرد: البته ما نیز حریف دست و پا بسته ای برای دانشگاه آزاد نخواهیم بود و برای کسب امتیاز به تهران می رویم.

سامری تاکید کرد: باخت اخیر این تیم نباید ما را فریب دهد چرا که هر مسابقه شرایط خاص خود را داراست و نباید فراموش کرد که تیم ما به خود باوری رسیده و نباید این امر به غرور کاذب تبدیل شود.

وی افزود: برای برد مقابل تیم دانشگاه آزاد باید هر چه را که اندوخته داریم به میدان برده تا بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان استراحت این تیم در هفته چهارم این رقابت ها را مفید خواند و بیان کرد: استراحت روز پنجشنبه به ما این فرصت را داد تا ضمن بازیابی بازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان: نباید خودباوری تبدیل به غرور شود

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان: نباید خودباوری تبدیل به غرور شود