مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 02:172014-11-22اجتماعي

فارس گزارش می‎‎دهد وسایل نوین ارتباطی؛ تهدیدی جدی برای کودکان


وقتی جشن تولد مهدیس هشت ساله شد، کادوی پدر یک دستگاه تبلت بود؛ وسیله‎ای که موجب توجه همه دوستان هم‎سن و سالش شد تا آنان نیز آرزوی داشتن چنین وسیله‎ای را داشته باشند.

- " از گرگان، باید پذیرفت تکنولوژی‎های جدید شرایط مناسبی را برای زندگی مهیا می‎سازد، اما قرار دادن برخی ابزارهای دیجیتال در دست کودکان شرایط نامناسبی را برای آنان فراهم می‎آورد.

این شرایط نامناسب جدا از فقدان توازن فرهنگی و آموزشی یک کودک پیرامون جامعه‎ای که در آن زندگی می‎کند، ممکن است به وی آسیب‎های فراوانی وارد سازد.

این وضعیت زمانی بغرنج می‎شود که با توجه به افزایش آگاهی کودکان، آنان را وارد شبکه‎های اجتماعی می‎کند و ناخواسته با جامعه‎ای روبه‎رو می‎شوند که در حد سن و سال آنان نیست.

شاید یک پدر و مادر از آینده پرآسیبی که با خرید یک موبایل یا تبلت برای فرزندشان مهیا می‎کنند، خبر نداشته باشند، اما این واقعیت است که در اختیار قرار دادن این وسایل ارتباطی برای کودکان، لطف نیست، بلکه با دست خود فرزندانمان را دچار مشکلاتی می‎کنیم که برای حل آن هیچ برنامه‎ای نداریم.

پدران و مادران گرگانی باید بپذیرند، در شرایط فعلی حتی بسیاری از افراد بزرگسال جامعه نیز فرهنگ استفاده از این وسایل مدرن را ندارند و بسیاری از فرصت‎طلبان نیز منتظر هستند تا از چنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می‎‎دهد وسایل نوین ارتباطی؛ تهدیدی جدی برای کودکان

فارس گزارش می‎‎دهد وسایل نوین ارتباطی؛ تهدیدی جدی برای کودکان