مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1393 ساعت 20:522014-11-22سياسي

فرماندار جم: حفظ انسجام و وحدت داخلی از کارویژه های مهم بسیج است


حفظ انسجام و وحدت داخلی از کارویژه های مهم بسیج است.

- " از جم، عبدالله نادری شامگاه شنبه در دیدار با خانواده شهدای شهرستان جم با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بدون تردید امنیت و استقلال امروز کشور دستاورد مجاهدت بسیجیان و خون پاک شهداست.

فرماندار جم با تاکید بر لزوم توجه به فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه خاطرنشان کرد: پدران، همسران و فرزندان فداکار این مرزو بوم در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، با رشادت های خود از کیان ایران اسلامی حفاظت کردند و همگان باید قدردان این رشادت ها باشند.

نادری با اشاره به 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان افزود: درایت امام امت در تشکیل بسیج، موجب شد دشمنان در معادلات شان برای از بین بردن نظام نوپای اسلامی شکست بخورند.

وی بسیج را برخواسته از متن انقلاب و برخوردار از خرد و تدبیر دانست و تصریح کرد: در دوران کنونی، بسیج باید بیش از گذشته در صحنه های مختلف حضور پیدا کند و با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری و تحلیل دقیق وقایع و حوادث روز، نقش خود را به عنوان خط مقدم صیانت از نظام مقدس اسلامی ایفا کند.

نادری حفظ انسجام و وحدت داخلی را یکی از کارویژه های مهم بسیج بر شمرد و خاطر نشان ساخت: تفکر بسیجی تفکر اتحاد و همدلی است و بسیجی منادی عزت، سربلندی و وحدت ایران اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار جم: حفظ انسجام و وحدت داخلی از کارویژه های مهم بسیج است

فرماندار جم: حفظ انسجام و وحدت داخلی از کارویژه های مهم بسیج است